Wednesday 11 January 2017

Coklat borong




Hai korang,
lama dah tak keluarkan produk baru kan?
kebizian melanda dengan production chocoletto.
.
dengan permintaan untuk coklat bar dan truffle yang tak putus putus . alhamdulillah...syukur sangat pada support korang semua.
.
kali ni nk share tentang produk baru.
.
budak2 suka la coklat ni. bungkus macam gula2. ada 2 warna bungkusan tu, kuning dan pink belang mcm dalam gambar atas ni.
.
memang buka untuk jualan borong. so korang yang nek meniaga coklat kat sekolah/ kat ofis ke atau nk buat untuk doorgift memang boleh sangat.
.
sekilo memang banyak la..boleh dapat dalam 100 ke 120 biji. kalau nak order sekilo je harga RM 50 FREE POSTAGE SEM.
.
ada 5 jenis yang korang boleh pilih. nak kismis, almond, cashew nut, bubble rice atau cocoa crunch.

atau kalau korang pening nak pilih, amik je mix semua.
.
pastu dari sekarang ni klaua dah plan nak buat jualan raya nnt. dah boleh la nak edar tester atau nak bgtau kawan2 korang yang korang jual coklat tweest ni.
.

untuk doorgift pulak, korang boleh packing kecik2 dlm plastik atau kotak yang omel2 tu untuk bagi kanak2.
.
jangan la bagi gula2 kat kanak2, antara gula2 ngn coklat lebih baik korang bagi coklat. boleh tambah tenaga dorang. gula2 tu banyak gula je dan pewarna. kesian kanak2 yang makan.
.
korang tau tak, ada juga mak2 yang tak suka anak2 dia makan gula2 tau. akak pernah nampak ada sorang ibu ni humban gula2 anak dia yg dapat masa gi eknduri tu kat depan pagar dewan tempat kenduri tu.
.
so, kita tukar la dari bagi gula2 atau jajan tak berfaedah ekpada coklat yang berkhasiat. sama je harga dia dengan jajan tu.
.
ok, kalau korang nak order boleh whatsapp 010 201 0706.



No comments:

Post a Comment

Birthday Kek

Assalamualaikum, pening kan nak cari kek yang sedap dan comel. pastu yang boleh delivery atau buatkan suprise delivery dengan harg...